Volgers

dinsdag 14 januari 2014

Vurige Dame

Lang geleden kocht ik de mal MD Creatables LR0109 Ribbon flower 1 gewoon omdat die toen in de aanbieding was en niet zo duur. Heel grappig ja. Hoe gaat dat in je begin periode, je wil graag malletjes bijkopen maar wil er nog niet te veel centjes aan uit geven omdat je het hoe en waarom van het kaarten maken nog niet onder de knie hebt. Dus... bleef die mal in de map zitten en zag nooit het daglicht. Vorige week dacht ik bij mezelf nu moet ik toch eindelijk die mal eens gaan gebruiken want zomaar in die kaft blijven zitten is ook zonde. Even wat opzoek werk verricht wat nu eigenlijk de bedoeling van deze mal is en hieronder kun je het resultaat zien. Je vind eerst een foto van de bewuste mal, dan de kaart die ik er mee gemaakt heb, en dan nog een detail van het resultaat van de mal.


Dit is ze dan de bewuste mal MD Creatable LR0109 Ribbon Flower 1


 
 
 En dit is de kaart dan, een vurige Victoriaanse Dame ;-)
Hieronder nog een detail van het resultaat van de mal.



 

Gebruikte materialen:  dubbele witte kaart 13,5x13,5 - rode kaart 13x13 - dessin papier action -
MD Creatables: LR0212 + LR0235 + LR0109 - oude knoop - witte roosjes - plaatje van het internet -
strik - wijnrood lint.
 

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ook deze kaart is schitterend en heel mooi gedaan, ik had die mallen ook al eens gezien en laten liggen omdat ik eigenlijk niet wist hoe het werkte, maar ik vind ze zo toch wel mooi bij de kaart, liefs van Lydia

Unknown zei

Hallo Veerle,
ik kon deze mallen niet, maar ik vind dat je ze super leuk gebruikt hebt,

Liefs Lisa

Anoniem zei

xxxx

Anoniem zei

Hoi Veerle,
Dat heb je heel leuk gedaan met die mal en je kaart is heel mooi geworden.
Lieve groetjes van Tonny

Maria Kranen zei

Het resultaat is verrassend mooi!!!!

Gr. Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...