Volgers

zondag 30 maart 2014

54e Huwelijksverjaardag

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn ouders die op 22 april 54 jaar getrouwd zijn. Ik wilde wachten tot na hun huwelijksverjaardag om de kaart op mijn blog te zetten, maar zoals steeds ongeduldig hé.
Dus heb ik ze er nu toch maar al op gezet. ;-)




Dit is het vooraanzicht van de kaart
 
 
 
 
 
Dit is de kaart rechtop staande
 
En dit is de binnenzijde van de kaart
 
 
Dit zijn de gebruikte materialen:
 
Linnen karton Licht Roos 28cm x 20 cm
Linnen karton Donker Groen 2x  14cm x 14cm
Janneke Brinkman dessin papier Basis JBS 151 van 13,5 x 13,5 cm
Glossy Wijnrood en Champagne karton
Kanten lint - Satijnen Lint Oud-Roze
Roos Glitter poeder voor de hartjes en voor het stokje boven de bloemetjes
Strass steentjes in Wit - Roos & Irisdescent
Perlen Pen Brons en N° 103
Kleefletters en cijfers in zilver
Afbeelding van het internet
Ponsen:  Picture Punch Margriet
               Kreaxions pons N° 609 Heart
               Nellie Snellen  FLP031 Rose Leaf
 
Mallen:  Joy! Cutting & Embossing Bloem 6002/0024
               Joy! Vintage Flourishes Love Birds 6002/0016
               Marianne Design Creatables LR0238 Wedding Rings
               Marianne Design Creatables LR0299 Anja's Filigraan Heart
               Docrafts XCU 503407 Nesting Dies Scalloped Heart
 
 

Voorproefje
 

 
Dit wil ik ook nog snel meegeven. Ik heb van de week van dé Karen Johnson, ja ja de Karen die 20 jaar gewerkt heeft voor Disney Studio's, Pixar, Mattel en nog zoveel meer, daar heb ik dus een Digi van gekregen. Ondertussen heb ik'm ingekleurd en dat zie je hieronder. De kwaliteit van de foto is wel niet echt 100% vooral de weergave van de kleuren dan. Maar ik vind het zo'n geweldig leuke, schattige Digi dat ik'm al onmiddellijk wilde tonen. Nu ga ik er nog een kaartje mee maken en dan toon ik het jullie.
 
 

7 opmerkingen:

karenlovesdoodles zei

You coloring is beautiful! Thank you for posting the image!

Anoniem zei

hoi Veerle,
er staat weer een heel mooi kaartje bij op je blog, je ouders zullen er zeker heel blij mee zij
ook de Digi is mooi geworden, een schattig plaatje
ben al benieuwd naar het kaartje wat je er gaat mee maken
liefs leentje

Anoniem zei

Ha die Veerle,

Wat heb je twee prachtige kaarten gemaakt, je ouders zullen wel blij zijn met je kaart.
de combinatie is prachtig.

Anoniem zei

Hoi Veerle,
Een schitterend kaartje voor je ouders en zullen ze wel heel blij mee zijn, prachtig gemaakt en een hele mooie combinatie van mallen en kleuren. Ook je stempel is prachtig ingekleurd en leuk die schildpadjes, heel veel liefs van Lydia

Anoniem zei

Hoi Veerle,
Wat een schitterend kaartje heb je voor je ouders gemaakt.
En wat mooi is je stempel van de schildpadjes ingekleurd.
Lieve groetjes van Tonny

martine zei

Hallo Veerle,
wat is het een hele mooie kaart voor je ouders dat je gemaakt hebt ben er helemaal weg van
en wat is je prachtige digi heel mooi ingekleurd supper !!
fijn weekend lieve groetjes martine

Veerle zei

Hallo Martine,
Dank je wel voor je compliment en je berichtje.
Welkom op mijn blog.
Hartelijke groetjes van Veerle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...