Volgers

vrijdag 7 maart 2014

Op aanvraag enkele kaarten voor een 50 jarig jubileum.

Bij een gouden jubileum mag gerust ook wat goud gebruikt worden vind ik.
Ik heb 3 heel andere kaarten gemaakt al vind ik zelf dat je mijn handtekening er wel in ziet.
Ik ben benieuwd naar jullie oordeel.

 
De eerste kaart is met borduurwerk in gouden tinten natuurlijk.
(het was al even geleden dat ik nog geborduurd had)
 
 
 


De gebruikte materialen zijn de volgende:

Dubbele basiskaart in Ecru cardstock van 15x15
Enkele witte Linnen kaart van 14x12,5
Goudkleurig karton
Het plaatje heb ik van internet geplukt
Distress Ink: Antique Linnen
Joy! Borduurgaren : Chrissie N° 161 en N° 166
Randpons Martha Stewart
Wit lint om de strik van te maken
Embelishment hart (veritas)
Roosjes en goudkleurige meeldraden
Gouden kleefletters en cijfers
Brons kleurige kleefparels
Ponsen:  Afrondpons en Kreaxions pons N° 609 Hartjes
Mallen: Marianne Design Creatables LR0192
              Docrafts XCU 503066 Tags


De tweede kaart noem ik Vintage meets Art Deco omdat het Dessin papier
van de Art Deco lijn is, maar ik vind het prachtig papier.
 
 
 
 

De hier gebruikte materialen zijn:
Dubbele basis kaart van Ecru cardstock 14,5x14,5
Dessin Papier van Docrafts: PMA 160135 Art Deco van 14x14
Strook ecru cardstock van 14,5x2,8 en van 9x6,5 en 7,5x12,5
Strook dessin papier van 14,5x2,5 en 8,5x6 en 12x7
Ik heb van het desin papier 3 verschillende motieven gebruikt
Plaatje van Studio Light Romantic Pictures RPSL02
Gouden kleefletters en cijfers
Distress Ink: Antique Linnen en Black Soot
Een wit en zwart veertje - Strass steentjes
Picture Punch: cirkel
Mallen: Marianne Design Creatables LR0130 en LR0271
             Docrafts X-cut  XCU503066 Tags
             Joy! Stencil Floral Flourishes 6002/0156 Bloem 1
             Nellie's Multi Frame Die : MFD 055




De derde kaart is weer heel anders omdat ik hier geen foto afbeelding gebruikt heb.
En ook minder goud accenten gelegd heb.
 
 
 
 

 
 
 
De gebruikte materialen zijn:
Dubbele basis kaart in Bazill kraft van 14,5x14,5
Licht roos Linnen karton van 14x14
Dessin papier Licht roos met witte stippen van 13,5x13,5
Breed wit organzalint  -  witte kleefparels
Gouden kleefletters en cijfers
Distress Ink: Victorian Velvet
Faber Castell Polychromos potloden N° 182 en N° 179
Viva My World Perlen Pen : Pastel geel
Zilver kleurig kwastje
Witte Meeldraden - witte en roze roosjes
Picture Punch: cirkel
Mallen: 
Nellie's Multi frame Die : MFD 047 Oval-4
Marianne Design Creatables LR0211 Lord & Lady
Marianne Design Creatables LR0157 Anja's decorative elements
Marianne Design Creatables LR0271
Joy! Vintage Flourishes 6003/0026
Nellie's Floral Punch Flower 1 FLP002 Medium en FLP020 Small
 
Dat was het dan weer. Tot de volgende post.
Hartelijke groetjes van en bedankt voor jullie bezoekje en berichtje.
 
Veerle.




3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Veerle,

Wat heb je schitterende kaarten gemaakt ik kan echt niet zeggen welke de mooiste is
maar nummer 1 en 3 vind ik persoonlijk de mooiste.

Liefs van Hetty

Anoniem zei

Hallo Veerle,
Alle drie schitterende kaarten en heel mooi gemaakt, ik vind ze alledrie even mooi en heb geen voorkeur, heel veel liefs van Lydia

Unknown zei

Hallo Veerle,
Woow wat een beeldige kaarten heb je gemaakt, echt super, En de kleuren prachtig op elkaar afgestemd.
Nog een heel fijn Weekend Liefs Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...