Volgers

dinsdag 1 juli 2014

Voor tante/For auntie

Goedemorgen bloggers/Goodmorning bloggers,

Eerst wil ik graag Karinne welkom heten als nieuwe volger, dat we elkaar mogen inspireren en een fijne tijd mogen doorbrengen samen in blogland. Ook aan iedereen die er de laatste tijd is bijgekomen en die ik misschien vergeten ben welkom te heten, super dat je erbij bent en van harte wekom.
Mijn kaartje voor vandaag is een dames versie van mijn vorige post. Toen mama dat kaartje zag wilde ze er meteen één hebben voor haar zus maar dan met het tekstje 'je bent niet oud, je bent vintage' en dus ben ik aan de slag gegaan om er een dames versie van te maken. Ik heb vandaag ook nog een tweede kaartje, ook eentje voor een jubileum. Ik ben benieuwd naar jullie reacties en ik lees altijd heel graag jullie berichtjes, dus dank je wel daarvoor.

First I would like to welcome Karinne as new follower, I hope that we can inspire each other and spend a nice time together here in blogland. To everyone who has become a follower lately and whom I forgot to welcom (sorry for that, due to my holliday in france) it's so great you are here welcome, really love it. Now my card for today is a feminine version of my earlier post. When mam saw that card she immediatly wanted one for her sister but then with the text 'you are not old you are vintage' so I started making this with a female twist into it. Today I'm also gonna show you a second card which again is a anniversary card. I am very curious what you all think off it and I always LOVE to read your comments, so thank you for that.


Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Roos linnen karton 23x17 en dubbelvouwen
wit cardstock 10x16
Distress Ink: victorian vintage + vintage photo
Memento Inkt Rose Bud
Stazon Inkt Timber Brown
Stempels: Artemio Script
                 Joy! crafts Retro Cars 6410/0323
                Marianne Design Vintage Men CS0865
Satijnen lint in oud roze en een oude knoop

For this card I used:
Pink linnen cardstock 23x17 cm and fold in half
white cardstock 10x16 cm
Distress Ink: victorian vintage + vintage photo
Memento ink Rose Bud and Stazon Timber Brown
Stamps: Artemio script
             Joy! crafts Retro Cars 6410/0323
             Marianne Design Victorian Men CS0865
Satin ribbon in old rose and an old button

En hier is mijn tweede kaartje van vandaag/And here is my second card for today


Zo mijn lieve blogvriendinnen, dat was het weer voor vandaag. Alvast heel erg bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje.

So my dear blog friends, that's it for today. I thank you in advance for your visit and for leaving me a comment which I really appreciate.




Heel veel liefs/Lots of love
Veerle x x


7 opmerkingen:

Craftin Suzie (Susan Wykes) zei

Two beautiful cards Veerie, lovely die cuts too! Susan x

Rita zei

Gorgeous cards Veerle. I can see them both being very popular. Have a Good Day. Hugs Rita xxx

Anoniem zei

Hallo Veerle,
Woooow weer twee hele mooie kaarten, twee verschillende maar beide weer geweldig, liefs van Lydia

Marlene Atkinson zei

Hello Veerle, Twee gorgeous Kaartes, both are very different. I was trying to write in Flemish, it is a long time since I have done any writing. My Mum is from Hasselt, so I am half Belgian. I will have to practice more. Marlene

Doreen zei

Two gorgeous cards.xxx

Anoniem zei

Ha Veerle,

Wat heb je weer twee prachtige gemaakt het zijn echt juweeltjes totaal
verschillend wie deze kaarten ontvangt zal er erg blij mee zijn.

Liefs van Hetty

Chrissy zei

Two fabulous cards Veerle..I love the silhouette dies and the beautiful background..gorgeous.

luv CHRISSYxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...